Dangerous Waters na Windows 10 - sposób z dgVoodooCpl
: 19 kwie 2020, 12:47
Wczoraj po kilku próbach udało mi się poprawnie skonfigurować Dangerous Waters na Windows 10.
Można grać w oknie i wszystkie jednostki działają, również w grze w sieci.
Próbowałem kilku metod, ale tylko jedna przyniosła pełny efekt.
Najpierw wypróbowałem metody podane w temacie o RA
http://forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?f=11&t=82
niestety grać można było tylko na pełni ekranu (plik d3d8.dll) lub gdy użyłem "DXWND", to wybranie niektórych nowych jednostek z Reinforced Alert powodowało wysypanie się gry.
po kilku testach i próbach w końcu rozwiązałem problem - dzięki Pepe
.
Metoda jest opisana tutaj:
http://www.redrodgers.com/forums/showthread.php?t=6767
Metoda wykorzystuje wrapper "DGVoodoo2":
http://dege.freeweb.hu/dgVoodoo2/dgVoodoo2.html
(wersja 2.63.1 jest także dostępna w naszym dziale download/DW)
Poniżej skrócony poradnik co należy zrobić.
W załączniku, spakowałem tylko te pliki wrappera, które są potrzebna do DW. Jest on wstępnie skonfigurowany.
1) Rozpakowujemy paczkę do folderu z grą
2) Edytujemy plik "dangerouswaters.ini"
W ModeID należy dać wartość 1-4 odpowiadającą rozdzielczości okna, w jakiej chcemy grać:
(1) 800 x 600
(2) 1024 x 768
(3) 1280 x 1024
(4) 1600 x 1280
3) Otwieramy właściwości pliku "dangerouswaters.exe" i zaznaczmy opcje "tryb ograniczonych kolorów"
4) Włączamy wrapper - plik "dgVoodooCpl.exe" i sprawdzamy kofigurację na wszystkich trzech zakładkach (powinny być już ustawione, jeśli skorzystacie z mojej paczki)
Zakładka General wskazujemy / upewniamy się że ścieżka wskazuje folder z grą
Zakładka Glide - nie używana przez DW
Zakładka DirectX upewniamy się, czy wybrana rozdzielczość odpowiada tej którą zaprogramowaliśmy w pliku "dangerouswater.ini"
5) Zachowujemy zmiany klikając przycisk Apply
6) Kopiujemy zawartość folderu MS\x86\ do głównego folderu z grą (jeśli ktoś ściągnął gdzieś nowszą wersję vodoo)
7) Odpalamy grę. Trzeba pamiętać, że w trakcie gry dgVoodooCpl musi być załączone. Nie można go zaknąć.
Powodzenia.

Można grać w oknie i wszystkie jednostki działają, również w grze w sieci.
Próbowałem kilku metod, ale tylko jedna przyniosła pełny efekt.
Najpierw wypróbowałem metody podane w temacie o RA
http://forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?f=11&t=82
niestety grać można było tylko na pełni ekranu (plik d3d8.dll) lub gdy użyłem "DXWND", to wybranie niektórych nowych jednostek z Reinforced Alert powodowało wysypanie się gry.
po kilku testach i próbach w końcu rozwiązałem problem - dzięki Pepe

Metoda jest opisana tutaj:
http://www.redrodgers.com/forums/showthread.php?t=6767
Metoda wykorzystuje wrapper "DGVoodoo2":
http://dege.freeweb.hu/dgVoodoo2/dgVoodoo2.html
(wersja 2.63.1 jest także dostępna w naszym dziale download/DW)
Poniżej skrócony poradnik co należy zrobić.
W załączniku, spakowałem tylko te pliki wrappera, które są potrzebna do DW. Jest on wstępnie skonfigurowany.
1) Rozpakowujemy paczkę do folderu z grą
2) Edytujemy plik "dangerouswaters.ini"
W ModeID należy dać wartość 1-4 odpowiadającą rozdzielczości okna, w jakiej chcemy grać:
(1) 800 x 600
(2) 1024 x 768
(3) 1280 x 1024
(4) 1600 x 1280
3) Otwieramy właściwości pliku "dangerouswaters.exe" i zaznaczmy opcje "tryb ograniczonych kolorów"
4) Włączamy wrapper - plik "dgVoodooCpl.exe" i sprawdzamy kofigurację na wszystkich trzech zakładkach (powinny być już ustawione, jeśli skorzystacie z mojej paczki)
Zakładka General wskazujemy / upewniamy się że ścieżka wskazuje folder z grą
Zakładka Glide - nie używana przez DW
Zakładka DirectX upewniamy się, czy wybrana rozdzielczość odpowiada tej którą zaprogramowaliśmy w pliku "dangerouswater.ini"
5) Zachowujemy zmiany klikając przycisk Apply
6) Kopiujemy zawartość folderu MS\x86\ do głównego folderu z grą (jeśli ktoś ściągnął gdzieś nowszą wersję vodoo)
7) Odpalamy grę. Trzeba pamiętać, że w trakcie gry dgVoodooCpl musi być załączone. Nie można go zaknąć.
Powodzenia.
