Wymagania
Mod RA 1.43 i więcej
Opis
Scenariusz, którego inspiracją jest konflikt pomiędzy Pakistanem, a Indiami. Tutaj adwersarzami są fikcyjne kraje Adini oraz Natiskap.
Flota Adini modernizuje swoje jednostki. Jednymi z nowszych są desantowce typu Magar. Dwie takie jednostki przechodzą właśnie testy. Ochraniane są przez fregatę typu Perry oraz okręty podwodne klasy Kilo i Akula.
Z drugiej strony naczelne dowództwo Natiskapu ocenia te działania jako wrogie i nakazuje zniszczenie desantowców. Wysyła swoje okręty podwodne. dwie jednostki typu Rubis i jedną typu Collins.
Obie strony muszą uważać w co strzelają, gdyż w pobliżu czają się neutralne jednostki obserwujące konflikt. Chiński okręt typu Song oraz amerykanski Los Angeles.
Nie można doprowadzić do konfliktu nuklearnego - zakazane jest użycie pocisków jądrowych.
Jednostki graczy
strona Adini:
- Chakra - SSN AKULA II
- UST'-BOL'SERETSK - SSK KILO IMPROVED
- INGRAHAM - FFG PERRY
- Sheean - SSN COLLINS
- Emeraude - SSN RUBIS
- Casablanca - SSN RUBIS
Cele
dla floty Adini:
- ochrona LST Magar
- zatopienie wrogich okrętów podwodnych
- zatopienie LST Magar
- W scenariusz wbudowany jest mechanizm usuwania nieobsadzonych jednostek. Należy utrzymać prędkość 5 węzłów przez pierwsze 5 minut gry
- Czas gry 3 godziny max
- Zatopiony okręt podwodny lub fregata: +2
- Zatopiony/Uratowany LST: +2 każdy
- Zatopiony statek cywilny: -1
- zatopiony neutralny okręt podwodny: -5
Opis w języku angielskim:
COUNTRY OF ADINI HAS MODERNIZED HIS LST FLEET (MAGAR CLAS). TRIALS OF THE UNITS ARE IN PROGRESS. ON THE OTHER SIDE, FORCES OF NATISKAP ASSESED IT AS AN ACT OF AGRESSION. HOWEVER NATISKAP WANTS TO ELIMINATE THE THREAT WITHOUT NUCLEAR ESCALATION. THERE COULD BE NEUTRAL WARSHIP AT THE AREA. OTHER WORLD POWERS OBSERVE THE SITUATION. CHINESE (SONG CLASS) AND US FLEET (LA CLASS) CAN APPERAED IN THE PROXIMITY.
ADINI SIDE:
Chakra - SSN AKULA II
UST'-BOL'SERETSK - SSK KILO IMPROVED
INGRAHAM - FFG PERRY
PROTECT LST'S AND DESTROY THREATS, DO NOT ATTACK NEUTRAL UNITS
NATISKAP SIDE:
Sheean - SSN COLLINS
Emeraude - SSN RUBIS
Casablanca - SSN RUBIS
SUNK LSTs, DO NOT ATTACK NEUTRAL UNITS
THE SCENARIO HAS A MECHANISM TO REMOVE NON-PLAYER UNITS. YOU NEED TO MAINTAIN MINIMUM SPEED OF 5 KTS DURING FIRST 5 MINUTES OF THE GAME.
YOU HAVE 3 HOURS TO SUNK/SAVE LST AND SURVIVE, AFTER THE TIME THE GAME WILL BE OVER.
SCORE:
SUNK ENEMY SUB/FFG: +2
SUNK/SAVED LST: +2
SUNK CIVILIAN SHIP: -1
SUNK NEUTRAL WARSHIP: -5
TEAM WITH HIGHER THAN 2 POINTS SCORE WIN.