Ja grałem... Niemniej średnio mnie przypadł do gustu.
Samo granie U-Bootem nie było złe, ale... wyglądało, jakby Japończycy wygrywali wojnę i mieli ogromną przewagę...
O ile klimat SH4 po stronie USA jest dobry, to po stronie niemieckiej... słabo.
No, ale UB-M jest podstawą fajnych modów do SH4 dla USA, więc... nie jest taki zły
Re: SH IV U-Boat Missions
: 27 lut 2020, 21:22
autor: PL_Cmd_Jacek
Finku, wydaje mi się, że gdzieś na starym forum opisywałeś cały patrol w ramach Operacji Monsun.
Moim zdaniem klimat był odpowiedni - brakowało mi poruszania się po pokładzie i denerwowała zawsze wyświetlana pozycja (co zmieniło się w real navigation mod). Jeden z modów sprawił, że można było "latać" po pokładzie, ale właściwy efekt poruszania udało się uzyskać dopiero w SH5
Czy te dials na Twoich zrzutach, to mod, czy domyślne?
Ja już gdzieś zapodziałem swoją kopię, a na filmikach widzę różne, ale w większości bez takiego znacznika nad kompasem, jak na Twoich zrzutach.
Jeżeli to mod, to czy pamiętasz nazwę? Próbuję zmienić dialsy w moim megamodzie SH5 i te byłyby wstępnie najciekawsze.
Re: SH IV U-Boat Missions
: 28 lut 2020, 16:18
autor: PL_CMDR Blue R
Teraz nie pamiętam, ale możliwe, że to na Trigger Maru Overhauled.
A co do klimatu - nie zgodzę się.
Przenieśli kampanie na modłę USA i tylko zmienili strony. Weźmy to ściganie grupy bojowej. Normalnie ULTRA mnie informowała na bieżąco, co się dzieje. W USA takie informowanie miało sens, gdzie ULTRA działała, ale Niemcy nie dość, że nie mieli Ultry, to jeszcze nie używali okrętów z Penang do zadań specjalnych.... Tymczasem gra, niczym po stronie USA, stara się zrobić ciekawe, zróżnicowane patrole.
Re: SH IV U-Boat Missions
: 28 lut 2020, 21:23
autor: jaromaz
Fakt widoczności swojej pozycji i okrętów wroga - już przekreślał realizm. Dobrze, że poważnie podeszli chociaż do oznaczania latarni morskich na mapie
Tak - te elementy pochodzą z modyfikacji Trigger Maru Overhauled, nadal dostępnej do pobrania na SUBSIM. Dzięki za info.
Re: SH IV U-Boat Missions
: 01 mar 2020, 9:14
autor: melis
Od czasu do czasu też siadam do tej części, na modzie Fallow the RisingSun Ultimate, jednak męczące jest poszukiwanie jakichkolwiek jednostek. O ile samo wykonanie danego zadania nie sprawia żadnego kłopotu, to spotkanie i nawiązanie walki z konwojem, to już nie lada sztuka. Nie wspominając o tym, że można dostać się do wrogiego portu i wytłuc tam wszystko bez karnie. Nawet stojące dd, które mimo tego co się dzieje w około, nie reagują. Bateria nadbrzeżna tylko reaguje, ale okręt musi sie wynurzyć. Także nie wiem, czy to kwestia tego moda, czy tak po prostu w tej grze jest.