Strona 1 z 1

Destroyer: The uboat hunter

: 23 cze 2020, 21:57
autor: melis
Witajcie! Słyszeliście o tym tytule, czytaliście? Oczywiście dopiero powstaje i do mnie osobiście, nie przemawia fabularne nieco tło, ale twórcy zapewniają, że nie będzie można rozeznać się w sytuacji inaczej, aniżeli poprzez użycie sprzętu do tego przeznaczonego. Pierwsza informacja może mocno zniechęcić: nie bedzie to symulator... https://www.cdaction.pl/news-61218/dest ... wideo.html

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 23 cze 2020, 23:15
autor: PL_Andrev
Dzięki za linka!

Może coś się wreszcie ruszy w temacie bitew konwojowych...


youtu.be/udZz2afvCCo

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 25 cze 2020, 19:32
autor: PL_Cmd_Jacek
Poczekamy (Q3 2021) i zobaczymy. Dzięki za info.

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 25 cze 2020, 21:45
autor: PL_Andrev
PL_Cmd_Jacek pisze:
25 cze 2020, 19:32
Poczekamy (Q3 2021) i zobaczymy. Dzięki za info.
Hę? Q3 2021???
Ojojojojoj... dużo wody upłynie.
:beksa:

Aczkolwiek grafika z tego trailera (postacie) wyglądają słabawo.
Coś w stylu Uboat.

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 26 cze 2020, 17:03
autor: PL_Andrev
Z ciekawostek:

Gra będzie osadzona w 1942, czyli w momencie szczytowym bitwy o Atlantyk.
:bokser:

Na pracę sonaru mają mieć wpływ takie parametry jak zasolenie wody, temperatura czy obecność planktonu.
:eek

Model gry ma przypominać starego DC, gdzie przydzielamy formacji (okrętom AI) konkretne rozkazy:
(obszar poszukiwań, tryb poszukiwania okrętów podwodnych)
:cool:

Nie będzie ciągłej kampanii jako takiej - gra będzie podzielona na "epizody".
:zastrzele:

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 27 cze 2020, 12:24
autor: PL_CMDR Blue R
Model epizodów (taki jak w DC) to dobre rozwiązanie... Pozwoli na ciekawą grę bez "Niszczyciel, który cały czas ma tyle akcji co cała flota"... W zasadzie SH2 było tak ułożone, że uczestniczyliśmy w kolejnych epizodach i to było ciekawe... Co prawda gra dawała punkty na jedno konto, ale tak naprawdę wcielaliśmy się tam w różnych kapitanów...

Epizod I.. Czyżby planowano jak w DC aby był też inny odcinek frontu (tu jako epizod II?)

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 30 wrz 2020, 18:07
autor: PL_Cmd_Jacek
Nowy filmik został opublikowany.



youtu.be/1sy80Z3-66g

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 08 maja 2021, 9:03
autor: PL_Andrev
W czerwcu okrojone, ale jednak grywalne demo!

https://www.subsim.com/destroyer-the-u- ... g-in-june/

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 25 cze 2021, 17:50
autor: PL_Andrev
Kto grał DC ten poczuje tą samą nutkę w sercu...


youtu.be/0i4wqucuHkQ

Ale są też i smutne wieści:
Demo było gotowe na Steam Next Fest, ale wydawca/inwestor zdecydował, że dev-team (Iron Wolf Studio) powinien odłożyć wydanie wersji demo, ponieważ uznano ją za zbyt skomplikowaną dla przeciętnego użytkownika. Dev-team planuje teraz wydać poprawioną wersję demonstracyjną w październiku z pełnymi samouczkami i asystentami AI w stylu DW, które można włączać i wyłączać, aby dostosować poziom trudności.
Dewsi są zdeterminowana, aby gra nie została uproszczona.

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 13 lip 2021, 21:05
autor: PL_Cmd_Jacek
nowy filmik z Dema


youtu.be/2c5S4PnxjEo

Re: Destroyer: The uboat hunter

: 31 sie 2022, 14:10
autor: PL_CMDR Blue R
Na steamie informacja, że za miesiąc będzie premiera :)