Witajcie! Słyszeliście o tym tytule, czytaliście? Oczywiście dopiero powstaje i do mnie osobiście, nie przemawia fabularne nieco tło, ale twórcy zapewniają, że nie będzie można rozeznać się w sytuacji inaczej, aniżeli poprzez użycie sprzętu do tego przeznaczonego. Pierwsza informacja może mocno zniechęcić: nie bedzie to symulator... https://www.cdaction.pl/news-61218/dest ... wideo.html
Re: Destroyer: The uboat hunter
: 23 cze 2020, 23:15
autor: PL_Andrev
Dzięki za linka!
Może coś się wreszcie ruszy w temacie bitew konwojowych...
Aczkolwiek grafika z tego trailera (postacie) wyglądają słabawo.
Coś w stylu Uboat.
Re: Destroyer: The uboat hunter
: 26 cze 2020, 17:03
autor: PL_Andrev
Z ciekawostek:
Gra będzie osadzona w 1942, czyli w momencie szczytowym bitwy o Atlantyk.
Na pracę sonaru mają mieć wpływ takie parametry jak zasolenie wody, temperatura czy obecność planktonu.
Model gry ma przypominać starego DC, gdzie przydzielamy formacji (okrętom AI) konkretne rozkazy:
(obszar poszukiwań, tryb poszukiwania okrętów podwodnych)
Nie będzie ciągłej kampanii jako takiej - gra będzie podzielona na "epizody".
Re: Destroyer: The uboat hunter
: 27 cze 2020, 12:24
autor: PL_CMDR Blue R
Model epizodów (taki jak w DC) to dobre rozwiązanie... Pozwoli na ciekawą grę bez "Niszczyciel, który cały czas ma tyle akcji co cała flota"... W zasadzie SH2 było tak ułożone, że uczestniczyliśmy w kolejnych epizodach i to było ciekawe... Co prawda gra dawała punkty na jedno konto, ale tak naprawdę wcielaliśmy się tam w różnych kapitanów...
Epizod I.. Czyżby planowano jak w DC aby był też inny odcinek frontu (tu jako epizod II?)
Ale są też i smutne wieści:
Demo było gotowe na Steam Next Fest, ale wydawca/inwestor zdecydował, że dev-team (Iron Wolf Studio) powinien odłożyć wydanie wersji demo, ponieważ uznano ją za zbyt skomplikowaną dla przeciętnego użytkownika. Dev-team planuje teraz wydać poprawioną wersję demonstracyjną w październiku z pełnymi samouczkami i asystentami AI w stylu DW, które można włączać i wyłączać, aby dostosować poziom trudności.
Dewsi są zdeterminowana, aby gra nie została uproszczona.